Gyakori kérdések
- Mi pontosan a Familybox?
- A Familybox rendkívül kedvező ajánlatokat kínál. Profilunk szerint elsősorban családokat érintő kedvezményeink vannak, amelyek egyaránt érdekelhetik a szülőket, a gyerekeket vagy akár a nagyszülőket is.
- Hogyan lehetséges, hogy ekkora kedvezménnyel tud szolgáltatásokat kínálni a Familybox?
- A szolgáltatóknak megéri lényegesen alacsonyabb áron kínálni termékeiket, mert a Familybox oldal látogatói mind megismerik az ajánlatot, és sokan meg is veszik. Mivel széles vevőkört biztosítunk megbízóinknak, nekik megéri alkalomszerűen jelentős kedvezményt adni. Ez fontos a vevőkörük bővítése céljából is, hiszen mi lenne jobb reklám, mint engedménnyel adni egy terméket ,szolgáltatást. Ráadásul, ha a vásárlóknak elnyeri tetszését az adott termék, biztosan továbbadja ismerőseinek, hogy milyen jó vételt csinált. Ez tehát egy olyan vásárlási „modell”, amellyel mindenki jól jár.
- Hogyan tudok fizetni?
- Miután az ajánlatnál rákattintott a Megveszem gombra, a fizetés bankkártyával vagy átutalással lehetséges. Ha bankkártyával fizet, a kártyájáról azonnal levonásra kerül az összeg, és a kupon rögtön átvehető. Banki átutalásos fizetés esetén az összeg megérkezése eltérhet a bankoktól függően. Ilyenkor elképzelhető, hogy néhány napot várnia kell a kupon megérkezéséig.
- Hogyan kell az oldalon regisztrálni?
- A Regisztráció menüpont alatt pár perc szükséges csak a regisztrációhoz. Az alábbi adatokat kérjük el: kötelező egy szabadon választott felhasználónév és jelszó, vezetéknév, keresztnév, e-mail cím. Nem kötelező megadni az irányítószámot, de a megyéjét igen, személyre szabott ajánlatokat kap, attól függően, hogy melyik hol lakik. Miután a regisztrációról visszaigazoló e-mailt kapott, bármikor beléphet az oldalon.
- Megadott személyes adataimat felhasználhatja-e a Familybox?
- Nem, a Familyboxon megadott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki.
- Hogyan tudok belépni az oldalon a saját fiókomhoz?
- A regisztráció után (lásd feljebb) bármikor beléphet az oldalon a Belépés menüpont alatt, ahol az Ön által megadott felhasználónévre és jelszóra van szükség.
- Hogyan tudom átvenni a kuponomat?
- A honlapon a bejelentkezés után a „Saját fiókom” menüpont alatt a „Kuponjaim” alatt találja meg megvásárolt kuponjait.
- Kötelező feliratkozni a hírlevélre?
- A vásárláshoz a hírlevélre nem kötelező feliratkozni. Viszont ha feliratkozik, időben értesülhet az új ajánlatokról, így kisebb az esély, hogy lemarad egy tetszetős vagy már várt kedvezményről.
- Mit jelent az, ha egy ajánlatnál el kell érni bizonyos vásárló mennyiséget?
- Az ajánlatoknál meghatározunk egy minimum vevőszámot, és csak abban az esetben él majd az ajánlat, ha ezt elérik vásárlóink. Amennyiben a minimum vásárlószámot nem érik el, a kedvezmény nem lép életbe. Ebben az esetben természetesen senkinek sem terheljük meg a bankkártyáját.
- Mit jelent, ha meg van adva a vásárlók maximum száma?
- A szolgáltatóknak lehetőségük van limitálni a vásárlók számát aszerint, hogy mennyi vásárlót tudnak a megfelelő szinten kiszolgálni. Ha van maximum vásárló szám, azt minden esetben feltüntetjük. Érdemes erre odafigyelni, hogy ne emiatt maradjon le egy kedvező ajánlatról.
- Egyszerre kell elhasználnom a kupon által kínált kedvezményes összeget, vagy több részletre is eloszthatom?
- Általában a kupont egy alkalommal lehet felhasználni, de a szolgáltatástól függően előfordulhat, hogy több részletben is lehetséges. Az ajánlatoknál általában fel van tüntetve erről az információ, ha mégsem, érdemes felvenni a kapcsolatot a szolgáltatóval.
- Mi történik, ha a kuponom lejár?
- Minden szolgáltató meghatároz egy időpontot, ameddig ajánlata felhasználható. Erre mindenképpen oda kell figyelni, mert a lejárat dátuma után nem használható fel a kupon. Ebben az esetben a vásárlás összegét nem áll módunkban visszafizetni.